14 תשובות
זה מרגיש יותר נכון
כי יש לנו דאדי אישיוז ואנחנו מתות על בנים גדוליפ
היום חשבתי על זה ותאמת היה מגניב מישהי גדולה ממני
^^ מתה, מסכימה בהחלט
זה הרבה יותר נכון.
כי זה מעלה לפחות לי וכנראה גם לרוב הבנות
מרגיש יותר נכון פשוט.
אין מישהו שקבע את זה..
כי בנות בדרך כלל יותר בוגרות
אני חושב בגלל שגיל הבלות אצל הנשים מגיע מוקדם אז הן יותר לחוצות על להביא ילדים והגברים יותר לוקחים את הזמן עם זה, אז עד שמישהי מוצאת מישהו שמוכן הוא יותר מבוגר.
בגילים יותר צעירים זה בגלל שהמוח הנשי מתפתח בגיל יותר צעיר אז הוא מסיים את ההתפתחות מוקדם יותר
כי אני שונאת את אבא שלי
כי לרוב גברים רואים נשים צעירות כיפות יותר, הגיל שהן מגיעות לגיל האידאלי הוא בשנות העשרים המוקדמות. בניגוד לגברים שהגיל האידאלי לבנות אצל גברים הוא באמצע שנות השלושים.
לכן יוצא לרוב שגבר רוצה אישה צעירה ואישה רוצה גבר מבוגר.
אנונימי
כן ממד מגניב
בגלל שהבנות בוגרות יותר, ואם הגבר יהיה קטן מהאישה אז הדמות הגברית תהיה ילדותית ולא מספיק בוגרת ואחראית
אני תמיד יותר גדולה ממי שאיתי כי פשוט לא יותר משהו אחר