4 תשובות
שואל השאלה:
בלע משלוח
אנונימית
כך או כך אם תזמיני מהאתר המשלוח יעלה לך סביבות ה30 שח אז אני לא חושבת שזה כל כך משנה
לפעמים אם כבר המעשה נעשה אז אני מניחה לזה. כי אז הכסף יוצא על משאבים אחרים כמו זמן, נסיעות וכו.
תעשי את החישובים שלך, האם הרווח יהיה נטו 30 שקלים? האם המאמץ שווה?
חיסכון לדעתי