4 תשובות
לא מומלץ, תנאים לא טובים ושכר מעליב
אנונימי
ממש לא מומלץ
אני עובדת שם כמעט שנה וממש נהנית. אני קובעת כמה משמרות שאני רוצה לעשות אבל בתכלס צריך לפחות שלוש אבל כאילו אני עושה פעם בשבוע כרגע כי אני עמוסה בלימודים ואין לי זמן... את קובעת איזה שעות אבל בתכלס זה או פתיחה או מידל או ערב או סגירה פתיחה את יכולה לעשות רק אם סיימת בית ספר כאילו אם את כבר לא קטינה או שאת יכולה לעשות בשישי אם את לא לומדת. מידל זה בדרכ ב12 בצהריים ערב זה בדרכ בשלוש כזה וסגירה זה משש בערב ואת יכולה לעשות סגירה רק אם את כבר לא קטינה... אם יש לך עוד שאלות תכתבי לי בפרטי ואם את רוצה שאסדר לך ריאיון בסניף שבאלך להיות תכתבי לי כי יש לי אופציה לסדר לך:)