4 תשובות
באזור ה 1500
הלבנת שיניים זה פשוט שמגרדים לך חלק מהשיניים, זה תהליך יקר ומסוכן
עדיף לצחצח שיניים כמו שצריך ואולי ללכת לניקוי שיניים אצל שיננית
עדיף לצחצח שיניים כמו שצריך ואולי ללכת לניקוי שיניים אצל שיננית
שואל השאלה:
זה לא באמת עובד.. לא משנה כמה אצחצח חזק..
זה לא באמת עובד.. לא משנה כמה אצחצח חזק..
עשיתי בטורקיה ועלה לי בסביבות החמש אלף ויצא מושלם בטירוף תולי ברופא
באותו הנושא: