12 תשובות
תרימי את זה.
שואל השאלה:
ואיפה אני אשים את זה? אוכל את זה?
תרימי
שימי בכוס של הפופקורן כשתגמרי לאכול אותו
לא כזה נורא כנראה הוא כבר שכח מזה
תרימי את זה ותזרקי
אנונימית
שימי בכוס של הפופקורן
שואל השאלה:
איפה אני אזרוק את זה תהיו לי בריאים
תצאי לשים בפח, בטוח יש שם פח, אפילו בשירותים עם יש שם
שואל השאלה:
^^ אחותי אבל נשאר מלא, המשוגע קנה פופקורן בגודל של 3 ראשים
אז תקחי את הכוס ותפני כל פעם כשהיא מלאה
תיקח שקית זבל ותרים את הכול
חח תרימי ושימי בפח עדיף לא לאכול לא מנקים שם כלום.
מה עשית בסוף
שואל השאלה:
חיכיתי לסוף הסרט ועזרתי למנקה :)