3 תשובות
כל פעם שיהיה עדכון את תראי.
חבילה שנשלחה זה אומר נארזה ועברה לחברת שליחויות כדי שהחבילה תעבור לאן שצריך (בדיקות, נמל תעופה וכולי)
כנראה מחכה למעבר לחברת השליחויות מהמפעל
שואל השאלה:
אוקיי.... אבל איפה זה עכשיו?