אני משחק במחשב ספיידרמן מיילס מורלס על הגדרות מדיום וחלק על הגדרות high
קיצר מפרט המחשב שלי gtx 1060 6gb i5 12400 16gb ram ddr4 ואני מתפלא שאני מקבל מעל 60fps בכל העיר ובכל המקומות. איך זה ככה? לפי דעתכם וההרגשה שלכם זה המעבד החזק מאוד שמחזיק לי את זה? מה אומרים?