3 תשובות
כן
משתדלת להימנע בלי קשר קלורי, בגלל שכל מה שיש שם זה סוכר מלח וכולסטרול
אבלל אוכלת מידיי פעם כמובן
לא שמה על זה ככ פשוט אוכלת מה שבא לי באותו רגע, אבל אין לי כל כך חשקים מתוקים, יותר חטיפים מלוחים נגיד ואני אוכלת פעם בכמה ימים
כן ואוכלת ממתקים רק בסופי שבוע