7 תשובות
אורבניקה!!!ממליצה בחום נוח בטירוף וטוב רצח
אני אישית אוהבת את של אדידס ונייק מהמשביר לצרכן אני קונה בקניון רמלה עזריאלי
אה ונכון אני קונה גם מאורבניקה
הודיס
אדידס
אורבניקה
אמריקן איגל
אדידס
אורבניקה
אמריקן איגל
שואל השאלה:
איזה צבע לקחת?
איזה צבע לקחת?
אנונימית
ארובניקה, קחי שחורים בעיקר
שיין ממש נוח וגם הודיס
באותו הנושא: