6 תשובות
סביר להניח שיצחקו. זאת לא מילה שמשתמשים בה ממש.
לא
שואל השאלה:
שיט.
מה, *ממש* מוזר?
כאילו, אם אני הייתי רואה מישהו כזה הייתי פשוט חושבת שהוא מחונך מאוד
שיט.
מה, *ממש* מוזר?
כאילו, אם אני הייתי רואה מישהו כזה הייתי פשוט חושבת שהוא מחונך מאוד
אנונימית
פחות
אם היינו בצפון קוריאה זה היה נורמטיבי, פה בישראל פחות
משונה
באותו הנושא: