11 תשובות
ישלזה מספר?
לא נראה לי..
זה לא כמו כרטיס אשראי אין מה לעשות עם המספר
לא חושבת.
שואל השאלה:
k tnx
k tnx
אנונימי
לא
לא אין סיבה מקסימום רק הכמות כסף שיש בתוך הכרטיס בסכנה אבל נכון לעכשיו אני דיי בטוח שאין מקום שאפשר להשתמש ברב קו עם המספר
זה יותר לקטע של מעקב ופקחים שידעו מי היה ואיפה
זה יותר לקטע של מעקב ופקחים שידעו מי היה ואיפה
זה לא כמו כרטיס אשראי,
אין למספר משמעות
אל תדאגי הכל בסדר חח;))
אין למספר משמעות
אל תדאגי הכל בסדר חח;))
שואל השאלה:
פצצה, תודה לכולם:-)
פצצה, תודה לכולם:-)
אנונימי
בכיף d-;
לא
באותו הנושא: