38 תשובות
להתקשר למשטרה
J.t
לבדוק מיזה ולהתקשר למשטרה להעיר את ההורים
היא כתבה שהיא לבד^
J.t
להתקשר לחבר קרוב/משפחה
לדעתי הכי נכון להתקשר להורים אם הם איתך בבית/באזור
תקראי לו ותזמיני אותו לקפה מסכן קר בחוץ
להתקשר למשטרה, להביא חפץ להגנה אישית ולהסתתר במקום מוסתר בבית
שואל השאלה:
הוא לא יכול להיכנס אם הדלת נעולה נכון?
אנונימית
תתקשרי למשטרה ותדאגי שיש לך מקום מוסתר עם חפץ להגנה אישית ודרך מילוט

אם יש לך גז פלפל או משהו זה טוב

בבקשה תעשי את זה
רוב הסיכויים שלא,
אני לא חושבת שהוא הביא כלי לפרוץ
תעדכני
שואל השאלה:
אם הדלת נעולה מלמעלה אני בטוחה? בבקשה תענו אני מתה מפחד
הרעשים מבחוץ הפסיקו
אנונימית
^^יופי זה טוב שהרעשים הפסיקו
עם הדלת נעולה מלמעלה זה מפחית את הסיכוי שמישהו יפתח את הדלת
היי היי אני פה אוקיי? בבקשה תעשי את מה שאמרתי
אני לא יודעת אם יש לו ציוד או משהו ולכן את חייבת להתקשר למשטרה ברגע זה אוקיי?
"poker face"
נשבעת שאת חמודה רצח והייתי מתה לחברה כמוך ;))
חחח תודה
אני פשוט ממש דואגת לה כרגע^
בבקשה תעדכני אותי שעשית את זה
אני פה וזמינה ואת מוזמנת לפנות אליי בפרטי
שואל השאלה:
מה להגיד למשטרה?
ההורים שלי לא עונים אבל בדקתי בעינית ולא נראה לי שיש מישהו בחוץ
להתקשר למשטרה בכל זאת?
אנונימית
כן,
תגידי שאת שומעת רעשים ושאת חושבת שמישהו בדלת
ובבקשה תעדכני אותי בפרטי או משהו מה איתך כי זה באמת ממש מלחיץ ואני דואגת לך בטירוף
המשטרה תעזור לך ותרגיע אותך
תעדכני בבקשה :))
כן תתקשרי כי יכול להיות שהבן אדם נמצא עדיין בסביבה
גם אם זה לא בהכרח פורץ עדיין ליתר ביטחון

ותגידי למשטרה שניסו לפרוץ לדירה ושמישהו ניסה לפתוח את הדלת
שואל השאלה:
התקשרתי למשטרה
אנונימית
מה הם אמרו?
יופי מהממת תעדכני ;))
מה הם אמרו?
הציעו לך לעשות משהו?
שואל השאלה:
הם אמרו לא לפתוח את הדלת ושאם מתקשרים מחסוי אז לענות
אנונימית
את עדיין שומעת רעשים?
מצויין,
בנתיים תנסי להתקשר או לשלוח הודעה להורים שיהיו מעודכנים למה שקרה ושישמרו איתך על קשר
טת בסדר?
שואל השאלה:
המשטרה ליד הבית הם אמרו שהם קרו מישהו ברחוב
אנונימית
שבם מה?
שהם ראו?
אם כן אז יופי מקווה שזה האיש שניסה להיכנס ושיעשו לו משהו מתאים לגודל החומרה של המעשה
גם מקווה
שואל השאלה:
טוב הם עכשיו הלכו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכולכם באמת באמת
אנונימית
בבקשה
את בסדר?
את מהממת!!
כל הכבוד על זה שהתקשרת וידעת מה לעשות ורק שתדעי שאני תמיד פה ותפני אליי בפרטי אם את צריכה משהו :))
שואל השאלה:
איילוש ופני פוקר במיוחד לכם!!
עברתי התקף חרדה קטן אבל באמת שאני בסדר עכשיו
אנונימית
^איך את עכשיו?
מבינה אותך גם אני חווה התקפי חרדה
גאה בך באמת ימדהימה אחת!!
באותו הנושא: