9 תשובות
החלקה על הקרח בחולון
שואל השאלה:
^כני לא רוצה להוציא הרבה על זה
אנונימית
חדר בריחה!!!!! אם אין הרבה אנשים שמוזמנים או שמקסימום תמצאו חדר להרבה או שתתפצלו אבל זה בילוי מדהים!
שואל השאלה:
תודה על ההצעות אבל רציתי משהו יותר פשוט שלא מוציאים עליו כזה סכום והתכוונתי לעשות בחוף הצוק בדשא אבל יהיה גשום
אנונימית
את יודעת אפשר להגיד לכולם נגיד שישלמו על כרטיס משלהם וכזה
שואל השאלה:
לא נעים זה יוצא קמצני בטירוף
אנונימית
אולי באיזשהו מקום שאין שם אנשים בדרך כלל כמו אולם ספורט או משהו בסגנון
זה לא יוצא קמצני בכלל
פשוט זה במקופ מתנה כזה