14 תשובות
לא
אנונימית
לא כזה הסגנון שלי אבל נדירות
נדירות
לא אהבתי
פחות אהבתי
אחלה
eom
לא הייתי נועלת אותן אבל הן אחלה
כן
לא הסגנון שלי אבל ממש יפה
ממש יפות
תלוי עם מה את לובשת, אבל כרגע אני נטרלית