14 תשובות
לא
אנונימית
לא כזה הסגנון שלי אבל נדירות
נדירות
לא אהבתי
פחות אהבתי
אחלה
לא הייתי נועלת אותן אבל הן אחלה
כן
כןכן
לא הסגנון שלי אבל ממש יפה
ממש יפות
תלוי עם מה את לובשת, אבל כרגע אני נטרלית
באותו הנושא: