17 תשובות
שואל השאלה:
וכמה זה עולה?
אנונימי
זה לא יעבוד, ככל שהצלקת ישנה היעילות של המשחה יורדת
שואל השאלה:
אז אני סתם אבזבז כסף אז?
אנונימי
שואל השאלה:
כתבתי פעמיים אז בטעות חחח
אנונימי
כן
קראתי על המשחות האלה וזה מה שרשום
אתה מוזמן לקרוא גם בעצמך
שואל השאלה:
אני בן
אנונימי
שואל השאלה:
ואיפה קראת?
אנונימי
חכה אני שולחת קישור
יש מצב שמצאתי משהו לצלקות ישנות אבל לא יודעת עד כמה זה באמת יעבוד
צריך לראות ביקורות
שואל השאלה:
סבבה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אני מקווה שאני אמצא את זה בסופר פארם
אנונימי
בבקשה
אני לא בטוחה שזה יעבוד אבל תנסה.. בהצלחה
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
אם זה יותר ישן מ5-6 שנים אין טעם,אפשר לנסות טיפול לייזר
שואל השאלה:
סבבה
אנונימי
לדעתי מיותר זה מאד ישן כבר ולא אפקטיבי. אבל אם יגרום לך לטוב לנסות אז תנסה!