26 תשובות
תלוי אם יתאים:
מיילי, ציפס, מיצי, פאולו, דקסטר, מיילו, טינקי.
Vql
פיץ'
קוסקוס
כמו קיסקיסקיס כשקוראים לחתולים
לגורה שלי קוראים ג'נג'ר. כי היא כתומה. אבל לחתול הגדול שלי קוראים מיו, אבל אם הוא היה בת היינו קוראים לו מיה בגלל היללה.

שניהם אוהבים את השמות שלהם.
פוניו
לונה , סטלה ושם מצחיק שזכור לך
חאתול
קיט משורש קיטן ומשורש קיט קונור
ספאוס
ספנסר
פאוץ'
לגורה: קייטי❤
לגור: מיילו❤
אנונימית
טוטו (באמת שזה כזה חמוד)
מוקה (אם היא בצבע מוקה זה מושלם)
שמיל
אושו
פבלו (רציני חחח)
אוסקר
beluga
אנונימית
בצלאל
אסטה
הוליווד
mister president!
לאלו שדרים סמפ פאנדום ככה וילבור רוצה לקרוא לחתול שלו אם אי פעם יהיה לו אחד!
בלינקי זה ממש חמודד
טייגר,טאבי,במבי,מייפל,טופי,סימבה,צמר,פלאפי,
אוריאו,בראוני,בראוניז,לאקי,שוגר,
טראפל,טראפלס,מאפין,מאפינס,בלונדי,ברנדי,טוליפ,פיץ',פונץ',ניאון,אייס,אייסי,שלג,טומי,קאיי,סקאיי
שחורי,אפרפרי,אפורי,לבנבני,מילקי,טדי,קנדי,בוני,
באדי,גולדי,גולדן,פונפון,פיקאצ'ו,קרמל,ונילה,וניל,
מה דעתך?
אנונימית
אני יאמר לך את השמות של החתולים שלי ותראי אם תאהבי!!
לחתולות: מילה, קייטי, הדוויג
לחתולים: וספה, פאוזי

שמות קצת מוזרים אבל לכל אחד יש משמעות בשבילנו חח
סנואו
רוזי
אמיל
גוני
קיט
אפצי
מטבוחה