4 תשובות
הלוואי עלי אין לי כוח לקום לנשנש משהו, תשתי הרבה מים וזה
אין צורך להוריד את זה, זה בסדר
זה בסדר את בסך הכול רעבה בלילה אל תנסי להוריד את זה אבל תשתי מים
הכל טוב, זה בסדר לאכול מאכלים לא הכי בריאים מדי פעם.