4 תשובות
ב א י ל ת
ksp טובים וזולים יחסית לשאר המקומות
אפל.. ותקני מאפל אם את רוצה אפל .. ידעת שאפל זה תפוח בעברית? ואנגלית זה אפל? מה שבא לך כי אפל זה אפל
שואל השאלה:
ksp מוכר יבואן רשמי אבל?
וראיתי באתר ולא היה להם אייפון 13 פרו 256 gb
אנונימי