13 תשובות
נמשך יותר לרזות
לא נמשך
זה הטעם שלי
זה הטעם שלי
אנונימי
אני נמשך לאנשים שיש להם תודעה
לא ידוע מה הרצון של האנשים.
אנשים הם חיות מעניינות במיוחד עם רצונות רבים.
לפעמים זה ככה ולפעמים זה אחרת.
אנשים הם חיות מעניינות במיוחד עם רצונות רבים.
לפעמים זה ככה ולפעמים זה אחרת.
אנונימי
אין לי בעיה בקצת מלאות בכלל, אפילו אני קצת מלאה. אבל שמנות אם זה ברמה שזה לא בריא אז אני יעזור לה להרזות ואז אני יוכל להמשך אליה
שואל השאלה:
איזה שטויות אתה מדבר אמאלה ^
איזה שטויות אתה מדבר אמאלה ^
אנונימית
קודם כל זה לרוב גנטי בגיל שלנו ואתה לא מבין עד כמה זה קשה פסיכולוגית
אני התמודדתי עם חרדות ועם דברים באמת קשים אבל קשה לי לשלוט לפעמים על מה אני אוכל ותאמין לי אני לא מאחל לאף אחד להיות במצב הזה ועד שאתה לא נמצא בו אתה באמת לא יכול להבין עד כמה זה קשה
ובכל מקרה יש הבדל בין בן אדם "מלא" לבין בן אדם "שמן"
בן אדם מלא יכול להיות בכושר ואפילו לעשות ספורט וזה לא שלא אכפת לו
זה פשוט כל כך קשה לרדת במשקל
אני התמודדתי עם חרדות ועם דברים באמת קשים אבל קשה לי לשלוט לפעמים על מה אני אוכל ותאמין לי אני לא מאחל לאף אחד להיות במצב הזה ועד שאתה לא נמצא בו אתה באמת לא יכול להבין עד כמה זה קשה
ובכל מקרה יש הבדל בין בן אדם "מלא" לבין בן אדם "שמן"
בן אדם מלא יכול להיות בכושר ואפילו לעשות ספורט וזה לא שלא אכפת לו
זה פשוט כל כך קשה לרדת במשקל
rainbow ari אתה לא תהיה עם מישהי שאתה לא נמשך אלייה, ותשנה אותה כדי להמשך אלייה זה לא עובד ככה
אני אישית לא אוהב ממש מלאות אבל אני גם לא אוהב ממש ממש רזות באמה של שטוחות ולא בקטע דוחה של צ'צ' או ת^ת
בקטע שאני כן רוצה שנתחבק בלילה ושאני ארגיש בן אדם אז כן אוהב שומן אבל במידה בריאה
בקטע שאני כן רוצה שנתחבק בלילה ושאני ארגיש בן אדם אז כן אוהב שומן אבל במידה בריאה
אנונימי
^ איזה מלכה נודר באמא
כןן הם הנשים הכי חמודות, נדיבות, נחמדות, מכבדות שישש. יש לי קראש על אחת כזאת וואי היא כזאת יפה באמת אנלא יכול להסביר את זה
לא כלכך, פשוט טייפ
כל אחת יפה אבל חברה שלי הכי יפה בעולם