5 תשובות
לוקחים קפה וקרח ודוחפים לבלנדר
בעיקרון לא בטוח שזה יצא לך אייס כמו במסעדות עם קרח גרוס. לי זה אף פעם לא עבד בבית.
יכול להיות שזה יצא סתם קפה קר עם קרח גרוס.
בעיקרון גורסים קרח במיקסר (זה עושה טונה רעש) ומערבבים עם הקפה
שמים קרח
חלב שיכסה קצת את הקרח
2 כפות נס קפה/ קפה אחר
מפעילים וזהו
מוסיפים חלב אם את רוצה
תשימי בבלנדר חלב וקרח שירסק אותו ממש למרקם ברד כזה ובמקביל תכיני את הבסיס של הנס ותוסיפי את החלב והקרח, בהצלחה :)