8 תשובות
להתנצל
תגידי לה שתביאי לה בראשון
תגידי לה שתביאי לה בראשון
אין לך מה לעשות תבקשי סליחה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מרגישה רע כי הייתי אחראית על זה ברגע שמצאתי את זה.
אני מרגישה רע כי הייתי אחראית על זה ברגע שמצאתי את זה.
אנונימית
מובן מאוד
קורה אבל את אנושית
קורה אבל את אנושית
שואל השאלה:
כאילו מצד אחד היא איבדה את זה ואני מצאתי אבל עכשיו זה כיתה שלי( לא אותה כיתה רק שכנות)
כאילו מצד אחד היא איבדה את זה ואני מצאתי אבל עכשיו זה כיתה שלי( לא אותה כיתה רק שכנות)
אנונימית
נו אז שתבוא אחרי הלימודים ותיקח
אנונימי
שואל השאלה:
אבל המנקים שלנו לוקחים דברים
אבל המנקים שלנו לוקחים דברים
אנונימית
אה לא נורא זה לא אשמתך הכי הרבה
אנונימי
באותו הנושא: