8 תשובות
להתנצל
תגידי לה שתביאי לה בראשון
אין לך מה לעשות תבקשי סליחה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מרגישה רע כי הייתי אחראית על זה ברגע שמצאתי את זה.
אנונימית
מובן מאוד
קורה אבל את אנושית
שואל השאלה:
כאילו מצד אחד היא איבדה את זה ואני מצאתי אבל עכשיו זה כיתה שלי( לא אותה כיתה רק שכנות)
אנונימית
נו אז שתבוא אחרי הלימודים ותיקח
אנונימי
שואל השאלה:
אבל המנקים שלנו לוקחים דברים
אנונימית
אה לא נורא זה לא אשמתך הכי הרבה
אנונימי