6 תשובות
תלוי במצב
אבל אפשר לבחור גם
נגיד עינב בובליל בחרה לעשות קיסרי והיא עושה. היא אפילו קבעה תאריך לניתוח כבר וזה
זה תלוי במצב
ותהיי בטוחה שניתוח קיסרי זה גם לא תענוג
שואל השאלה:
ברור אבל נראה פחות נוראי מלידה
אנונימית
זה משאיר לך צלקת מאוד גדולה
יותר בריא לתינוק לידה רגילה מאשר קיסרי אז אני מניח שרגיל עדיף
לא יודעת אבל אמא שלי אמרה לי שלידה רגילה זה כואב ואז עובר אבל ניתוח קיסרי זה לא כואב בהתחלה אבל אחרי זה את לא יכולה ללכת מרוב כאב
אנונימית