8 תשובות
אם את עייפה כע
כן כמה שיותר מוקדם לישון יותר הכי טוב
אוי גם אני, שכחתי שאני עובדת מחר
אני בבייביסיטר לצערי לא יכולה לישון
^^ תלכי לישון ותשימי שעון מעורר כל איזה 5 דקות עשיתי את זה
זה דופק את השינה זה לא בריא, אבל תודה על ההצעה3>
למה דופק? זה כזה היה נימנום ועשיתי את זה לאיזה עשרים דקות כי הייתי אחרי יום ממש עמוס אז כזה לאגור כוחית
אה לא אז אני סבבה עדיין יחסית