8 תשובות
לא
תלוי מה הסיבה
לא
למה שאני אצא עם מישהו שלא בטוח בי
למה שאני אצא עם מישהו שלא בטוח בי
לא אם אין סיבה באמת מוצדקת
זה מראה שהוא מתבייש בי
זה מראה שהוא מתבייש בי
כנראה
כי גם אני שונאת את המשפחה שלי כשהם עם אנשים. הם מוזרים ואמא שלי מנסה לעשות צחוקים וזה פשוט סיטואציה אחת מביכה
כי גם אני שונאת את המשפחה שלי כשהם עם אנשים. הם מוזרים ואמא שלי מנסה לעשות צחוקים וזה פשוט סיטואציה אחת מביכה
לא פשוט לא
לא למה מי מת
אחרי מחשבה בשאלה הקודמת, אם יש סיבה טובה מאחורי זה אז אקבל את זה, למשל אם הקשר שלו עם המשפחה ממש רע, ההורים ממש לא מקבלים וכו'
באותו הנושא: