2 תשובות
אני אישית ניסיתי רק את של דוקטור מרק הזה של ה99 קלוריות קמח מלא, הם קטנות ודקות יש להם טעם סבבה לגמריי אבל ריח כזה של קמח מלא אני אישית לא אוהבת את הריח וקניתי גם את האלו מאותו סידרה של קמח כוסמין עוד לא ניסיתי שאני אנסה אני אגיד לא כזה משביע אבל (אני בת 15)
אנונימית
אה שחכתי להגיד האלו של המרק שאמרתי זה פיתות
אנונימית