8 תשובות
זה מצויין
מהה, שלא תעזי לשנוא את עצמך
תהני מזה ותרקדי ותפסיקי מיד לשנוא את עצמך
תהני מזה ותרקדי ותפסיקי מיד לשנוא את עצמך
שואל השאלה:
אבל אני לא קוראת ספרים הרבה
אבל אני לא קוראת ספרים הרבה
אנונימית
גם זה בסדר
מה זה מהמם
שואל השאלה:
באמת? תמיד חשבתי שזה רע
כי זה להיכנע לרצון שלי ליהנות
באמת? תמיד חשבתי שזה רע
כי זה להיכנע לרצון שלי ליהנות
אנונימית
אני גם כמוך
אנשים בסביבה שלי אוהבים את זה חח
אנשים בסביבה שלי אוהבים את זה חח
אנונימית
אין בזה שום דבר רע, תהני כמה שאת רוצה הכי חשוב זה להינות. ולשמוע מוזיקה זה הדבר הכי כיף בעולם
באותו הנושא: