6 תשובות
וקנדה פוראבר
בלאק אדם זה רק פיצוצים
בלאק אדם זה רק פיצוצים
הייתי בבלאק אדם, השתעממתי
אני אומרת לך על וואקנדה לנצח
אני אומרת לך על וואקנדה לנצח
אנונימית
וקנדה
וואקנדה סרט גרוע
בלאק אדם
שואל השאלה:
תודה ראינו בלאק אדם היה נחמד
תודה ראינו בלאק אדם היה נחמד
אנונימי
באותו הנושא: