11 תשובות
שואל השאלה:
בשבילי לא
איפה אפשר?
זה סטיל מה הקשר
בסינמה ובקניון הזהב בראשל"צ יש כאלה שעושות ויש גם פרטיות
שואל השאלה:
איפה בקניון ?
קומה שביעית ליד הסניף של למבורגיני
עצה ממני לכי ללמבורגיני עזבי צמות
שואל השאלה:
וואי צומיסט שב בשקט
בקומה של פול אנד בר וברשקה וכאלה זה דוכן
רק אל תהיי מופתעת אם את יוצאת בלי שיער
בואי אלי
זה מזעזע