5 תשובות
לא
זה לא כזה נורא , אני עשיתי את זה
כן
זה סתם מכוער
אני שמתי כי היה חורף כיאלו ממש שלג והיה קפוא והייתי בלי נעל אחת אז שמתי גרב מעל אבל עכשיו נעים כזה אז אין צורך
אני שמתי כי היה חורף כיאלו ממש שלג והיה קפוא והייתי בלי נעל אחת אז שמתי גרב מעל אבל עכשיו נעים כזה אז אין צורך
אם האצבעות בסוף מציצות וקר אז למה לא
באותו הנושא: