5 תשובות
אם למדת אז הכל טוב
לכי לישון כדי שתקומי בסבבה והכל
אל תחשבי כל המבחן יותר מידי, זה ממש בקטנה את תעברי את זה
תתעסקי בדברים אחרים ובמבחן תעשי מה שאת יודעת, בלי למהר ובלי לחץ
זה בסך הכל מבחן בסופו של דבר
מאמינה בך, בהצלחה 3>
לכי לישון כדי שתקומי בסבבה והכל
אל תחשבי כל המבחן יותר מידי, זה ממש בקטנה את תעברי את זה
תתעסקי בדברים אחרים ובמבחן תעשי מה שאת יודעת, בלי למהר ובלי לחץ
זה בסך הכל מבחן בסופו של דבר
מאמינה בך, בהצלחה 3>
להבין שלחץ זה רגש.
מבחנים נחותים כאלה לא אמינים לנו.
מבחנים נחותים כאלה לא אמינים לנו.
לכי תתקלחי זה תמיד עוזר
ובהצלחה ממש אהובה❤
ובהצלחה ממש אהובה❤
את פשוט צריכה להבין שגם אם נכשלת לא קרה כלום
לישמוע מוסיקה
באותו הנושא: