12 תשובות
הוא היה בי^
לא שמעו שיר אחד שלו אז אומרים שהוא אוברייטד
וזה ממש לא נכון
פשוט מתכחשים לעובדה שהוא אגדה
לא הוא לא.
הוא זמר ממש טוב
ועצוב מאוד שהוא נפטר
אין סיבה באמת
חד משמעית אין
אני בטוחה שכל מי שאומר שהוא אוברייטד לא שמע את השירים שלו
כי הוא הומו
אנונימית
אני גם מנסה להבין
לא יודעת לא את, אבל אני ראיתי כאלה שיש להם יחס כזה שמי שלא מתחבר לשירים של קווין הוא לא מבין כלום במוזיקה

למרות שיכול להיות שהם סתם מתנשאים בלי קשר חחח
אני לא חושבת שהוא אוברייטד רק אמרתי איזו סיבה אנשים יכולים לחשוב ככה

מלא תשובות פה באתר
אנונימית
אני אסביר לכם למה
כי יש לו ובכלל לקווין מעריצים הכי מתנשאים שראיתי (מעטים אלה שלא).
הם בטוחים שמי שלא סוגד לו וחושב שיש זמרים טובים יותר לא מבין במוזיקה
והגזימו לגמרי עם זה
זהו.
אנונימית
אני רק רוצה להגיד משהו,אני לא יודעת אם יצא לך להכיר מעריץ או מעריצת קווין בישראל
ממתי אמרנו שמי שלא סוגד לו אין טעם במוזיקה?
אני באמת לא מבינה מאיפה הבאת את זה
חוץ מזה כל המעריצים של קווין שאני מכירה ככ נחמדים והכי הכי לא מתנשאים
אני חושבת שיש עוד מלא להקות וזמרים טובים מאודד
ואני גם מעריצה אותם ולא רק את פרדי וקווין
כמו הביטלס
דיוויד בואי
נירוונה
בון ג'ובי
פול מקרטני
ג'ורג' האריסון
רובים ושושנים
כוורת
מוניקה סקס
אביב גפן ועוד מלאא
^^ מעניין מאיפה הסקת את הדברים האלו
^ יש הרבה אנשים (שלא בהכרח מעריצים את קווין) שחושבים שמי שלא מקשיב לזמרים/להקות שהם מקשיבים להם הוא חסר טעם, סתם דפוק מצידם.
וכמו שאמרת יכול להיות שהם פשוט מתנשאים בכללי