5 תשובות
בחוף הכרמל יש מזח כזה מעץ שנחמד לשבת שם והוא משקיף לשובר גלים והים
ממש נחמד שם בשקיעה
ממש נחמד שם בשקיעה
כיף בקהונה לשבת על האבנים
אפשר לרדת מהטיילת לשם
אפשר לרדת מהטיילת לשם
כן
לא מגיעים לשם מים.. ליד המסעדות שמאחורי הבתי מלון יש את הטיילת ואפשר פשוט לעבור משם
שואל השאלה:
^^אבל איך אני מגיעה לאבנים, זה בתוך הים עצמו
^^אבל איך אני מגיעה לאבנים, זה בתוך הים עצמו
באותו הנושא: