10 תשובות
כן למה לא
יאא כן, נשמע כיף
ברור שתבין כמה גרוע היא שרה
כן כן חחח שיהיה מצחיק
אם הייתי היא זה היה מביך אותי אז לא
למה מביך זה סה"כ אחותה
קצת זכרונות (:
שואל השאלה:
שמעו היא אחת הנדירות
אנונימית
לא , מסכנה
שתהנה
זה הכיף שלה
לא, זה הזמן הכי נחמד שאתה מרגיש לבד ובפרטיות, לא לפוצץ לה את הבועה כדי שהיא תמשיך לעשות את זה גם בהמשך :)