2 תשובות
שואל השאלה:
שיט אז לא שמתי פד ואין לי בתיק
שיט אז לא שמתי פד ואין לי בתיק
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי חברים אני יודעצ מה אני שואלת):
אין לי חברים אני יודעצ מה אני שואלת):
אנונימית
באותו הנושא: