4 תשובות
כן עברו סה"כ 3 ימים
התוקף לא תמיד בול ביום שלו.
אם הוא מריח טוב אין סיבה לא תאכלי.
התוקף לא תמיד בול ביום שלו.
אם הוא מריח טוב אין סיבה לא תאכלי.
יאפ
לא הייתי לוקח את הסיכון
אפשר לאכול
באותו הנושא: