7 תשובות
תגידי שבסוף לא אכלתן
את חייבת לאכול
את חייבת לאכול
תכיני לך טוסט
או תזמיני פיצה.
או תזמיני פיצה.
אל תרעיבי את עצמך!!
תאכלי אפילו ירק או משהו,
אל תלכי לישון רעבה!.
תאכלי אפילו ירק או משהו,
אל תלכי לישון רעבה!.
אנונימית
תאכלי משהו קטן בטענה שבא לך לנשנש קצת אבל תטחני בשקט הרבה נשנושים
שואל השאלה:
אבל אמרתי לאמא שלי כבר שאכלתי רביולי..
ואני ממש לא רוצה ללכת לישון רעבה אבל הבעיה היא שהם הולכים לישון מאוחר והם בסלון
אבל אמרתי לאמא שלי כבר שאכלתי רביולי..
ואני ממש לא רוצה ללכת לישון רעבה אבל הבעיה היא שהם הולכים לישון מאוחר והם בסלון
שואל השאלה:
כן נראה לי שזה מה שאני אעשה^^
כן נראה לי שזה מה שאני אעשה^^
תאכלי נשנושים מה הבעיה
באותו הנושא: