8 תשובות
תחזור ב11 ככה גג 12
תעלה על האוטובוס הראשון
המשא"ן לא משחקים בזה והם יכולים פשוט לרשום לך חופש על היום הזה
10-11 ככה תעלה כבר לאוטובוס
תעלה על האוטובוס הראשון ב 8:00 בבוקר.
זה לא כזה מוקדם, מנסיון, אני עליתי על לא מעט בתחבצ בשעה 4:30 בבוקר כדי להגיע בזמן לצה"ל.
8:00 בבוקר זו שעה סבבה לגמרי ולגיטימית ואפילו אני אגיד שקצת מאוחרת, אבל זה תחבצ ראשון לאותו היום אז הכל טוב.

קיצר אל תשחק בזה
גמלים תקפים עכשיו יום למחרת
זאת אומרת שאם קיבלת גימלים ביום שלישי ( זה כולל גם שלישי רביעי חמישי) ובשישי אתה חוזר כרגיל
שואל השאלה:
4^ אין לי מושג מי זה משא"ן, לא בטוח שישר ידעו עליי אם הגעתי או לא. לגבי ימי חופש, לי זה בתכלס לא משנה כי אני בקרבי, כולם מקבלים את השבוע רגילה אותו דבר
שואל השאלה:
תכלס לפי חוקי צהל גימלים נגמרים ב8 בבוקר. אז אני יכול לצאת מהבית רק ב8 בבוקר ואז מתי שאגיע, לא?
כי אם אצטרך לאוטובוס הראשון( שהוא ב8 בבוקר) זה אומר לצאת באיזה 5
בשעה שאתה תמיד צריך להתייצב בבסיס
מקסימום תגיד שהיו פקקים