6 תשובות
יש מצב שזה חרדת נטישה
זה חרדת נטישה שאת כבר לא סומכת על אנשים, אין משהו מדיוק לשנות את זה אבל את יכולה פחות להתעסק בזה
מניחה שזה נובע בגלל דברים שקרו ועברת, להבין שיש אנשים שהם כאן בשביל להישאר, וגם אם יעזבו זה יהיה בתהליך ואת תדעי לקבל את זה ולהתמודד עם זה
וכדאי ללכת לטיפול מקצועי, שווה לדבר על זה
האם חווית נטישה כלשהי לפניי? האם אדם קרוב כלשהו עזב אותך? אני חושבת שמוטב להיכנס לשורש הבעיה לפניי שמנסים לפתור אותה.
היי אנונימית,
את מתארת שאת חיה בפחד מתמיד שאנשים הקרובים אליך יעזבו אותך.
והמגיבים פה ציינו, אולי בצדק, שאת מתמודדת עם חרדת נטישה שנובעת מחוויות שעברת.
אני בעיקר חושבת שזוהי תחושה קשה להיות בה, כאשר הביטחון העצמי שלך לא מאפשר לך להרגיש שאת מספיקה לאחרים ושאת תמיד בסיכון להישאר לבד.
קוראים לי דין ואני עובדת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת.
אשמח, אם תרגישי בנוח, שתפני אליי בפרטי- אני כאן במידה ותרצי לשתף, להתייעץ ואולי לנסות ולחשוב ביחד מה יכול לעזור לך.
את יכולה גם לכתוב למייל שלנו [email protected]
לפנות אלינו באינסטגרם ובטיקטוק- nayedet.digital
או להכנס לצ'אט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-רביעי בין 20:00-24:00 https://www.yelem.org.il/ או בצ'אט בוואטסאפ 054-9424062.
דין מעלם דיגיטל