8 תשובות
אין הבדל
אנונימית
הווסת זה הדם שיוצא
המחזור זה השם של הפעולה
כל חודש אותו דבר
שואל השאלה:
איך אני יודעת שאני בהפרייה?
אנונימית
וסת זה הדימום החודשי
מחזור זה הזמן מתחילת הוסת עד תחילת הוסת הבאה.
במהלך המחזור יש וסת וביוץ.
פשוט זה יותר נפוץ להגיד "מחזור" מאשר וסת
שואל השאלה:
אז מחזור זה מסוף הווסת הראשונה לתחילה של השנייה?
אנונימית
^לא
מהיום הראשון של הוסת עד יום לפני תחילת הוסת הבאה.
הביוץ הוא בדרך כלל שבועיים לפני תחילת הוסת, אי אפשר לדייק אבל
כולם פה טעו, כל חודש הגוף שלך מייצר הורמונים ובנקודה מסוימת הביצית יוצאת לכיוון הרחם. הביצית ממשיכה לשחרר הורמונים ובנקודה מסוימת היא מגיעה לרחם, שהיא מגיעה היא מתחילה לבנות את כל הורידים מסביב לרחם כך שיהיה נוח לתינוק שיגיע ואחרי 4 ימים היא מתה. כשהיא מתה כל ההורמונים נופלים בבת אחת וכך כל שרידי אדם שהיא בנתה בתוך הרחם נופלים ואז יש וסת, הוסת זה הדם שיוצא. כל התהליך מרגע שהביצית יוצאת מהרחם ועד שהיא מתה נקרא מחזור, אשר קורה כל חודש ולכן הוא מחזורי.
שרידי הדם* שהביצית בדרך לרחם הזמן הזה נקרא ביוץ, זאת אומרת יש ביוץ ואז הביצית מגיעה לרחם אחרי 4 ימים ברחם היא מתה ואז יש וסת