8 תשובות
נוטה להסכים איתך לרוב
מסכים ומחזק
אבל אני חייב להודות שצ'יפס בטטה זה דיי טעים
זאת פשוט העדפה בין מתוק למלוח
גם לדעתי אבל לפעמים בא מלוח
אני לא מסכימה אבל בסדר
ממש לא
מסכים חלקית