5 תשובות
בוקר/צהריים
צהריים הכי טוב,
קמים בכיף בבוקר וגם זה לא עד ממש מאוחר
קמים בכיף בבוקר וגם זה לא עד ממש מאוחר
אנונימי
אבל אצלי צהריים היה מ-11 עד 6, אז תחוי
אנונימי
תלוי
אנונימי
בוקר.
מעדיפה תמיד להתחיל בבוקר, מרגישה שזה נותן שגרת חיים מאוזנת יותר ויציבה לדעתי
מעדיפה תמיד להתחיל בבוקר, מרגישה שזה נותן שגרת חיים מאוזנת יותר ויציבה לדעתי
באותו הנושא: