3 תשובות
ראיתי את השאלה הקודמת שלך.
תנסי לנהל איתה שיחה ותסבירי לה שהיית בלחץ מהרבה דברים ותפרקי לה טיפה.
תספרי מה עבר עלייך ותגידי שלקחת את הטלפון רק יעצים את הלחץ ושתשתדלי לא לעשות את זה יותר
תנסי לנהל איתה שיחה ותסבירי לה שהיית בלחץ מהרבה דברים ותפרקי לה טיפה.
תספרי מה עבר עלייך ותגידי שלקחת את הטלפון רק יעצים את הלחץ ושתשתדלי לא לעשות את זה יותר
את הסיבה
פשוט תפסיקי להבריז, זה יכול גם לרדת לך מהממוצע, ולא יהיה לך ציונים טובים