6 תשובות
אתה שומע? תגיד תודה יש כאלה שלא שומעים
אתה רואה? תגיד תודה יש כאלה שלא רואים
אתה הולך? תגיד תודה יש כאלה שאין להם את האפשרות הזאת.
יש לך בית? קורת גג? תגיד תודה יש כאלה שאשכרה אין להם

אחי, צבע העיניים שלך והגובה שלך לא מעניין, אשכרה לא מעניין, פשוט תהיה אדם טוב ואל תבכה על משהו שלא קיבלת, מה שיש לך זה הכי טוב בשבילך
א תמיד תדע שיש כאלה שאולי יותר פחות יפים ממך זה אולי אגואיסטי אבל כך חשבתי ואז הבנתי שזה אומר שאני בן היפות.... אז תנסה את זה

ב אל תעשה ניתוח זה סתם יהרוס הכלל

ג בטוחה שאתה נראה טוב
שואל השאלה:
אני ממש ניראה טוב
אחרי ש20 בנות דחו אותי
אנונימי
לפי איך שתארת את עצמך זה לא רע, תהיה שלם עם עצמך אתה לא צריך לשנות דבר.
תאמין לי שמה שיש לך מספיק ויותר מזה.
לא רואה בעיה פה
א. תגיד תודה על מה שיש
ב. אתה תמיד יכול לעשות ניתוח
אנונימית
באותו הנושא: