26 תשובות
יורדים על שמאלנים יותר
זה תלוי במה הייתי אומר
איפשהו חברתית נראה ששמאלנים מקבלים יותר שנאה
אבל נראה שרובם יושבים טוב יותר מימניים - כמו: רמת אביב למשל
איפשהו חברתית נראה ששמאלנים מקבלים יותר שנאה
אבל נראה שרובם יושבים טוב יותר מימניים - כמו: רמת אביב למשל
לפי דעתי התשובה היא מרכז, ואסביר לך גם למה, כולם בארץ נוטים ללכת לקיצון או שמאל או ימין ואלה שבמרכז - נתפסים עם שמולאנים כימינים ואצל ימיניים- כשמולאנים. אז הם שנואים על ידי כל הצדדים .
(מתוך ניסיוני האישי)
(מתוך ניסיוני האישי)
ברור שמאלני. שופטים אותך וישר הופכים אותך לתומך טרור
אנונימית
שמאלני- הם נתפסים כמיעוט, וכאנטיציונים, כבוגדים, כמרחמים ומבינים ותומכים באויב שזה בעצם בטרור המוסלמי
נתפסים כאנשים בלי ערך לאמונה ולדת
נתפסים כמתבוללים שמחקים את הגויים בהכל.
נתפסים כשיטחיים ורדודים שחייםכסף לימודים קריירה יופי ולייף סטייל.
נתפסים כאנשים בלי ערך לאמונה ולדת
נתפסים כמתבוללים שמחקים את הגויים בהכל.
נתפסים כשיטחיים ורדודים שחייםכסף לימודים קריירה יופי ולייף סטייל.
אבל זה בתכלס תלוי איפה אתה גר
שמאלני,
יש הרבה ימנים בארץ וזה רוב אצלנו במדינה ויש ימנים שמבדדים את שמאלנים כאילו זה קללה
יש הרבה ימנים בארץ וזה רוב אצלנו במדינה ויש ימנים שמבדדים את שמאלנים כאילו זה קללה
^^^יש דברים שכן יש דברים שלא.
אני רשמתי איך הם נתפסים לא איך אני ספציפית תופסת אותם.
אני רשמתי איך הם נתפסים לא איך אני ספציפית תופסת אותם.
אני שמאלנית ולא קשה לי להיות במדינה
באמת שלא אכפת לי מה אומרים עליי..
באמת שלא אכפת לי מה אומרים עליי..
לאלה שלא יודעים את הגדרה של השמאל וקוראים "להם מפלגת טרור"
השמאל הפוליטי בישראל הוא מחנה שאידאולוגיית היסוד שלו מבוססת על שוויון, זכויות אדם ומימושם במדינת ישראל באמצעות הציונות. השמאל בישראל מזוהה עם סוציאל-דמוקרטיה ומדינת רווחה, תמיכה בערכים של ליברליזם חברתי, ושוויון בפני החוק.
לעומת זו ימין -הימין הפוליטי בישראל הוא מחנה שאידאולוגיית היסוד שלו היא לאומיות יהודית ומימושה במדינת ישראל באמצעות הציונות. הימין בישראל דוגל בהדגשת הפטריוטיות, בהעצמת ערכי הלאומיות והמולדת,
השמאל הפוליטי בישראל הוא מחנה שאידאולוגיית היסוד שלו מבוססת על שוויון, זכויות אדם ומימושם במדינת ישראל באמצעות הציונות. השמאל בישראל מזוהה עם סוציאל-דמוקרטיה ומדינת רווחה, תמיכה בערכים של ליברליזם חברתי, ושוויון בפני החוק.
לעומת זו ימין -הימין הפוליטי בישראל הוא מחנה שאידאולוגיית היסוד שלו היא לאומיות יהודית ומימושה במדינת ישראל באמצעות הציונות. הימין בישראל דוגל בהדגשת הפטריוטיות, בהעצמת ערכי הלאומיות והמולדת,
אנונימית
בעיקרון? ימני.
סטטיסטית, שמאלנים הם אנשים מלומדים יותר. מבחינה אקדמית. בדרך כלל, מי ש"לומד" באוניברסיטה ובעל תואר מכובד, הוא גם לרוב לא עני. וככה יוצא שרוב מצביעי שמאל מגיעים מאיזורים מפותחים. בעוד הימין בדיוק הפוך, פריפריה, חוסר פיתוח. עוני.
סטטיסטית, שמאלנים הם אנשים מלומדים יותר. מבחינה אקדמית. בדרך כלל, מי ש"לומד" באוניברסיטה ובעל תואר מכובד, הוא גם לרוב לא עני. וככה יוצא שרוב מצביעי שמאל מגיעים מאיזורים מפותחים. בעוד הימין בדיוק הפוך, פריפריה, חוסר פיתוח. עוני.
שמאלני או שמאלנית, כי ישר חושבים שאת תומכת טרור, או שאת לא רוצה מדינה יהודית, או דברים כאלה. ואני אומרת מניסיון
^^והנה השמלאנית הקלאסית שחושבת שהיא הכי חכמה בעולם וכל הימנים טיפשים לא מתורבתים
אנונימי
^^^^ובגלל זה אני מצביע ימין. אנחנו יהודים
אנונימי
^גם בשמאל יהודים, מה זה קשור לעמדה פוליטית? פשוט השמאל בעד הפרדת דת ומדינה
^^^
חבר, אני מדברת עובדות. תכנס לפקולטה להנדסת חשמל בטכניון, הרוב לא מזרחי שם. ורוב המזרחים, באים מהפריפריה, מי שבפריפריה- יש לו פחות כסף. ורוב הפריפריה, ימנים. תודה רבה שבת שלום.
חבר, אני מדברת עובדות. תכנס לפקולטה להנדסת חשמל בטכניון, הרוב לא מזרחי שם. ורוב המזרחים, באים מהפריפריה, מי שבפריפריה- יש לו פחות כסף. ורוב הפריפריה, ימנים. תודה רבה שבת שלום.
השמאל מנותק מהמציאות
אנונימי
^למה?
^^השמאל לא מנותק מהמציאות יותר מהימין. בשני הצדדים יש מנותקים מהמציאות
ומה עם הימין?
בוא לא נתמם, רוב הימין מגיע מהפריפריה, מקום שאותו המדינה זונחת וזנחה גם בשלטון נתניהו, ועדיין זה "רק ביבי" ו"ביבי המלך"
אם זו לא שטיפת מוח, אני לא יודעת מה.
בוא לא נתמם, רוב הימין מגיע מהפריפריה, מקום שאותו המדינה זונחת וזנחה גם בשלטון נתניהו, ועדיין זה "רק ביבי" ו"ביבי המלך"
אם זו לא שטיפת מוח, אני לא יודעת מה.
^
אני פירטתי בדיוק למה. אמרתי רוב. לא כל. וזה מבוסס.
אני פירטתי בדיוק למה. אמרתי רוב. לא כל. וזה מבוסס.
ואין אשכנזים ימנים? אני היחיד בעולם? אני מכיר מלא אשכנזים ימנים ומה שאת עושה פה זה מחליטה דעה, השכלה וכסף על פי מוצא. לזה קוראים גזענות (מה שהשמאל המצטדק מנסה "להעלים")
אנונימי
יש, לכן אמרתי הרוב.
את הרגע אמרת שכל המזרחים ימנים ועניים. אני מריח פה גזענות?
אנונימי
להגיד לי שאני טועה ולהסביר למה, זה לא.
אבל לזרוק ססמאות מנופחות חסרות משמעות באוויר, זה כן.
מייצג מצוין את הימין בכל אופן...
אבל לזרוק ססמאות מנופחות חסרות משמעות באוויר, זה כן.
מייצג מצוין את הימין בכל אופן...
שמאלני כי אנשים כמו ביבי או הצל הפכו את זה לקללה
באותו הנושא: