2 תשובות
^כמו שאמר/ה הראשון אם זה אונליין חסימה כל פעם שיוצר משתמש חדש עד שימאס לו אם זה לא אונליין כדאי להגיד להורים... ואם לא להורים לצוות החינוכי אם הכירו בבית ספר או אם בעבודה אז לעובדים.. בכל מקרה אם זה לא אונליין להתלונן חד משמעית לאדם הקרוב והבוגר ביותר..
ללכת אליו ולהגיד לו להפסיק ואם הוא לא מפסיק לנזוף בו וללכת להתלונן עליו