התחברות
הרשמה
חפרתי פה למישהו בהודעות כי הוא לא התחבר כבר שבוע אני מפחדת שיצאתי חפרנית מה לעשות?
21 במרץ 2013, 11:28
הודעות
דואר אלקטרוני
מחשבים
2 תשובות
תפסיקי לחפור לו
נ
נםמדנחמד
שטויות
ח
חד-קרן
באותו הנושא:
אם אני נכנסת למישהו לאינסטה זה מודיע לו שמישהו התחבר לחשבון?
אם אשלח הודעה למישהו מהכיתה שלא דיברנו בהודעות אף פעם, או בטלפון, זה יראה מוזר?
איך לקרוא הודעות בווטסאפ מבלי להתחבר אליו? בסמסונג
איך לדעת אם אני חופרת למישהו? בהודעות יעני
שלחתי למישהו הודעה בווטסאפ לפני שעתיים, יש שני ווי כחולים, אבל כתוב שהוא התחבר לאחרונה לווטסאפ לפני שלוש שעות. איך זה הגיוני?
היי, שלחתי למישהו הודעה בווצאפ ונהיה וי כחול בלי שהוא התחבר מה זה אומר אפשר שיהיה וי כחול בלי להכנס לשיחה? תודה לעונים
אם שלחתי הודעה למישהו בווצאפ והיה רק וי אחד ומחקתי את ההודעה עדיין זה יגיע אליו?
אני רוצה לעלות מחר תמונה לאינסטגרם שלי יש למישהו משפט לתת לי? חפרתי כבר את כל האינטרנט לא מצאתי..
אם שלחתי למישהו הודעה בוואסטאפ ואחר כך חסמתי אותו הוא יראה את ההודעה למרות החסימה?
שלחתי לו הודעה הוא התחבר והתנתק אחרי ששלחתי, הוא ענה עכשיו, לעשות לו את זה גם?
באינסטגרם אפשר לראות מתי מישהו התחבר? בהודעות פרטיות?