9 תשובות
אתה מסיים כמו רוב בני האדם
לבכות להירגע ולהירדם בשיעורים
להסתכל על חצי הכוס המלאה ולחשוב שיש כאלה שעובדים במשו קשה כל הזמן הזה או לומדים יותר שעות
להבין את זה שיש אנשים כמוני שעד יותר מאוחר מזה
לי יש 9 שעות במערכת בימים מסוימים ויש לי חברות עם 10(: יום עם 8 שעות זה מוקדם בשבילנו
הכל עניין של פרספקטיבה תמיד יכול להיות גרוע יותר
כמעט כל התלמידים מסיימים ככה ואפילו מאוחר יותר יש לי יומיים בשבוע שטני מסיימת בשעה עשירי
חוק חינוך חובה זה למענך :)
E-D
כל יום אני לומד עד 3 כמוך אני חושב
זה לא כזה נורא פשוט תביא אוכל שיספיק לך
גם אני זה בסדר.