49 תשובות
לא בקטע רע פשוט ממש ממש גרוע
סיני מדי
לא מתחברת וחרוש כבר
שיר מושלם:)
אייקוני
אבל קצת חרוש
אבל קצת חרוש
חופר לי אבל אחלה
אנונימית
וואי מושלםם
נדירר
אני עדיין לא מבין איך זה אחד מהשירים הכי מפורסמים שלהם (יש להם שירים הרבה יותר טובים, ויש שירי קייפופ הרבה יותר טובים)
מזעזעמזעזעמזעזעמזעזע
מה נזכרת בזה עכשיו חחח
ממש אוהבת את זה, פעם הייתי שרופה על בי טי אס.. היום פחות, גם בכללי קיי פופ פחות.
אבל עדיין אחלה של שיר, ממש שמח :))
ממש אוהבת את זה, פעם הייתי שרופה על בי טי אס.. היום פחות, גם בכללי קיי פופ פחות.
אבל עדיין אחלה של שיר, ממש שמח :))
יאא מושלםם
בלי משמעות אבל חמוד קליט וכיפי כזה
נחמד לא מעבר
הם מוצאים מוזיקה טובה יותר שכל אחד בנפרד לדעתי נגיד השיר של גאנגקוקו או איך שלו קוראים לו ושל צ'ארלי פות יצא שיש ממש יפה
הם מוצאים מוזיקה טובה יותר שכל אחד בנפרד לדעתי נגיד השיר של גאנגקוקו או איך שלו קוראים לו ושל צ'ארלי פות יצא שיש ממש יפה
שלא*
לא הסגנון שלי אבל אחלה שיר
שיר מושלם
שיר נדיר!
אני ממש אוהבת את bts
אני ממש אוהבת את bts
פחות לטעמי
אחד היפים שלהם מה כולם רוצים פה
חרא של שיר
אחלה שיר שבעולם
כיפי וקליל כזה
תמיד גורם לי לחייך
כיפי וקליל כזה
תמיד גורם לי לחייך
אהבתי
לא כל-כך שומעת bts וקייפופ אבל שמעתי אותו פעם אחת ברדיו והוא ממש נחמד!
מה אנשים מגזימים זה לא כזה גרוע וואי
שיר מושלםם
אנונימית
זה שיר מהמם ממש כמות הפעמים ששמעתי אותו וגימין כל כך חתיךך אימלהה
חופר לא סובלת את השיר הזה
מתה עליו
השיר נדירר אבל יש להם מלא טובים יותר
אני מתחבר יותר לשירים שלהם לא בסגנון הזה
אלב הוא סבבה..
אלב הוא סבבה..
bts מושלמים שיר מהמם
אחלה שיר אני אוהבת אותםם ואת השירים שלהם הםם
שיר יפה
פעם חרשתי אותו ועכשיו אני שונא אותו חחח
לא אהבתי
ילדות ילדות ילדות. ברצינות השיר לא טוב אבל אני יכולה להגיד לכם שזה שיר שפשוט עפתי עליו יותר מוקדם בחיים שלי. אני לא יכולה לשכוח לביטיאס את השלב הזה, מגיע להם כל קרדיט וקרדיט
מהמם
מושלםם מושלםם מושלם
חרוש אבל בחיים לא ימאס לי ממנו^^
שיר נדיר כמוהם :))
זה שיר ממש יפה ובין השירים הראשונים ששמעתי שלהם
אבל יש להם המון שירים שהרבה יותר יפים
אני אישית פחות אוהבת את השירים באנגלית שלהם
אבל יש להם המון שירים שהרבה יותר יפים
אני אישית פחות אוהבת את השירים באנגלית שלהם
וואי אני מתה על הלהקה הזאת אין על bts
השיר הזה נחמד אבל יש להם שירים הרבה יותר יפים
פחות הטעם שלי
אוהבת אותו
בתור מישהי שאוהבת את המוזיקה שלהם אני לא אוהבת את השיר הזה
להקה מוכשרת ללא ספק!
באותו הנושא: