13 תשובות
עוד לא הקימו ממשלה אז הכל פתוח.
אבל כנראה מישהו מהליכוד.
הם המפלגה הכי גדולה בקואליציה, ומבין 3 המפלגות האחרות לאחת אין רצון בתחבורה ואחת הןדיעה שהיא לא תדרוש משרדים אלא בעיקר וועדות בכנסת.
אני מאמין שישראל כץ יחזור למקומו הקודם בתור שר התחבורה, אבל אולי אני טועה.
מי שזה לא יהיה שפליז יהיה כבר רכבת לצפון dx
אנונימי
יש רכבת עד נהריה, כמה יותר צפון אתה רוצה?
אם כבר אז שתהיה רכבת לדרום, כי שם יש עצירה בבאר שבע.
כבר אין בנהריה בשיפוצים
^^כל שרי התחבורה האחרונים כל הזמן הבטיחו רכבת לקריית שמונה והם לא הבינו כמה הפרוייקט הזה גדול עליהם ואף אחד לא הצליח לקיים אותו, וואלה גם לא ידעתי שיש סיטואציה דומה לדרום.
אנונימי
^^זה שכרגע אין לנהריה לא אומר שבאופן כללי אין.
לנגב אין בכלל רכבות.

^לדרום יש סיטואציה יותר גדולה, וגם מצוקה יותר גדולה.
כאילו, לאילת אין רכבת, שיכולה לחסוך את הצורך בנמל תעולה שם.
אה זהו אבל יש את הנמל תעופה...
אבל אם לא היה אותו כן זה היה בעיה גדולה יותר כי מאילת לבאר שבע זה קצת יותר משעתיים בזמן שמקריית שמונה לכרמיאל זה שעה.
אנונימי
^נמל התעופה הזה הוא במרחק חצי שעה נסיעה מהעיר... וזה בהנחה שאתה עם אוטו ולא תלוי בתחבץ.
הוא לא פותר שום בעיה.
^זה בדיוק כמו שהרכבת היא שעה נסיעה מאיתנו.
אנונימי
^נכון, רק בשעה נסיעה מקריית שמונה מגיעים למקום עם ערים ומסחר יחסי.
בשעה נסיעה מאילת מגיעים לכלום.
גם ב3 שעות.
רכבת מתוך אילת לבאר שבע אפילו תקל בהרבה מאשר לחבר את רכבת העמק לקריית שמונה.
^אבל זה למה יש את הנמל תעופה...
אנונימי
לפי גורמים המקורבים למירי רגב, היא רוצה לקחת את תיק התחבורה.
ככל הנראה מירי רגב, היא די שואפת לשם (או לתרבות)
אבל אולי זה באמת יהיה בסוף ישראל כץ ....