10 תשובות
שבועיים
שבוע וחצי
יש עומס בשיין לדעתי מחר או מחרתיים זה כבר יהיה בנשלח
ויגיע עוד שבועיים נראלי
ויגיע עוד שבועיים נראלי
אמור להיות רשום לך
מתי הזמנת? זה יגיע בערך שבוע־שבועיים אחרי.
היה לי אותו דבר והיום רק הכינו אותה ושלחו תחכי כמה ימים יש להם עיכובים בגלל כל מה שקרה עם יום הרווקים הסינים ותמיד תבדקי במעקב ככה שתדעי מתי זה יגיע
שבוע שבועיים כזה
כרגעזה רגע ליפני העומס אז צפוי שבשבועיים הבאות
שואל השאלה:
תודה רבה ממש עזרתם ליי
תודה רבה ממש עזרתם ליי
שבועיים נראלי וכדי להם שזה יקח שבועיים כי הזמנתי היום ואני כל כך רוצה את זה
באותו הנושא: